Wednesday, November 26, 2008

Tag oleh hanan? hee

What is your name?
Ahmad Fahim B. Mohd Joned.

How old are u?
16 dis year :)

When is your birthday?
18.6

Are you looking forward to it?
entah la. no komen. haha :)

Why?
sje2 :D

Are you happy?
kadang2 rasa happy, kadang2 tak. ikut naseb la. huhu

What make your happiest?
lepak ngan kwn. mesej ngan org tu ( ada la ). :)

Are you afraid with something?
maybe.

Do you live alone, or with someone else?
with someone else.

Who?
dgn keluarga le.

Do you have any pets?
oo, takde. tak suka lor.

What is your favourite cartoon?
entah la. huhu.

Do you drink?
no la. zz

Do you prefer beer or liquor?
sedap ke antara dua ni? walao. haram meh :)

What is your favorite non-alcoholic drink?
mayb teh ais :)

What is the funniest word you ever heard?
cha gedegang. (fahmi selalu ckp, haha )

Do you hate it when people call you "dear"?
mesti la tak. aku lg sayang kat org tu. haha :)

To whom have you sent the most text messages?
to my adik angkat. kalo tak, rasa pelik je. huhu

What did you do for new year's eve?
entah. hee.

were there lots of pictures ?
walao.

What is your favourite movie?
antaranya the shooter. besh lor :)

What is your favourite song?
kertas band - kekasih yang tidak dianggap?

Do you have any tattoos?
no la. zz

What is your favourite place to chill out?
padang kot.

Do you work out?
kadang2. :)

Do you wear any jewelry?
aku laki la. haram2 :)

What is your favorite memory of the past couple of years?
maen mercun kat sklh. aku pengawas masa tu. gempak ak? haha.

What is your goal for the year?
entah. tak tau pon. haha :)

What do you think about when you first wake up?
tgk hp, kot2 ada org mesej. tp skang, takde lor. huhu :(

Do you shower daily?
ye la. gler ke tak mandi. haha

Have you ever eaten sushi?
tak. takde orang nak bg mkn bnda tu. lgpun aku melayu la. hehe.

Did you like it?
zz

List three things you can't live without:
keluarga. kwn2. ( )

have you ever liked someone that all of your friends hate?
tak kot. huhu

Is there anything that you regret?
ya.

Do you want children?
mesti la.

How many?
tengok la, mana yg mampu. hahaha :)

What is your favorite number?
18

What is your most over-used phrase?
mehh? hehe

Did you get over your ex, or are you over him/her?
walao.

Are you currently with someone?
no la.

Do you love him/her?
zz

Who said "I love you" first?
zz

Where?
zz

Would you date your ex again?
spe nak date ngan ex? eee. huhu

What is your longest relationship?
yaaa, hubungan keluarga.

What is your most significant relationship?
zz

What is the most romantic thing a significant other can do?
walao. apa ni? huhu

Do you like pet names?
errr.

Do you have any?
takde2.

Is there anything that you won't tolerate in a relationship?
zz

Do you believe in living together before engagement/marriage?
haram meh.

Where did you meet your significant other?
zz

Have you ever broken up?
ada. :)

Have you ever had your heart broken?
yes. mayb. huhu

Have you ever broken someone's heart?
tak kot. rasanya la. hee

Does this person know you better than anyone else?
walao.

is this person younger than you?
entah le. hee

Where was your first date?
in school. huhu.

Would you marry this person?
tak nak pikir dulu. huhu.

Are you happy with your sex life?
walao. zz

who is "Your" band ?
takde la.

What is "Your" song?
zz

Do you think you'll be together for a long time?
entah la :)

Do you lay in bed and cuddle a lot?
mayb. haha :)

Where was the last place you went together?
no komen. next!

Do you do a lot of surveys?
none.

did you like this one?
zz

pass this to ?
sesiapa la. tak nak pun takpe. haha ;)

Saturday, November 1, 2008

aku teruk!

ahhh!
lama tak update.
agak busy ckit.
huhu.

smlm.
aku lakukan perkara yg bdh.
sepatutnya aku tak ckp cmtu.
aku tak pikir panjang2.
aku ckp ikut aku suka je.
tak pikir pasal hal org laen.
patutla aku rasa laen mcm je smlm.
mcm nak taknak je dia lyn aku :(

aku tau aku slh, aku sori sngt2.
kutuk je la aku ni apa2. aku tak kesah dah.
aku harap satu je.
maapkan aku.
aku ni mmg teruk!
aku teruk!

aku akan rasa berslh gler2 sekiranya tak maapkan aku. :(
blh jd gler mcmni.
aduhhhh!
taknak maapkan pon takpela.
tau bnda tu mmg sakit.
aku tau!
so, jgn la nak sembunyikan.

berslh gler ni.
dah la. bye :(

Tuesday, October 7, 2008

haaa. boringnya.

hye.
entah la.
whatever la wei.
haha! paperla.
slmt ari raya :)

blh thn gak ari raya taun ni.
tp tak semeriah taun lepas.
tp. paperla.
huhu.

sklh. sklh.
aku takde mood lor nak g sklh.
huh. tak tau knp.
errrr! minggu dpn peksa lak.
nasib baek dua paper je.
3 ari cuti beb. akaun and agama je minggu dpn.
akaun aku tak nak gagal lg.
aku blh buat nya.
yaaa! aku yakin.
huhu.

nak cter something?
tp tak yah r.
hahaha! bye :)

Monday, September 29, 2008

ahhhh! nak dekat raya la :)

haha.
elo2.
lama tak tulis. biasa la takde idea nak tulis apa. huhu.
beb! mlm ni aku kesunyian, hampeh tol! huhu.
paperla. hari ni mau tulis apa ye?
ya. ya. nak raya la.
esk last pose. yaa! seperti biasa, aku pose penuh! jgn jeles.
hahaha.
pose taun ni tak besh la.
kalo mcm taun lepas, besh la.
dpt maen mercun, taun ni apa pon takde.
setakat bunga api tu ada la, itu pon tak dpt maen, coz adik aku nak maen.
hampeh je!
kalo mcm taun lepas, bwk mercun g sklh and bakar mercun kat sklh.
itu mmg besh la. masa tu merdeka lak tu, bru hbs pmr.
besh2! :)

haish! lmbt nya mau raya. huhu.
aku balik kampung ari raya pertama lak tu.
lambat lg. tak sbr nak kutip duit raya.
hahaha!

ok la.
kesempatan ni aku mau tulis.
selamat ari raya maaf zahir dan batin.
halalkan mkn minum aku. :)
harap maafkan la kalo aku buat ada orang tersinggung ke apa ke?
mintak maap la ye.
huhu.
k la, bye :)

Wednesday, September 17, 2008

dilema :)

halo3, huhu.
nak tulis apa ye? hee.
yaaa! aku dlm dilema la.
aku nak beli hadiah utk someone (yg dulu dia bg aku hadiah, kira nak bls blk la ni), tp aku takde duit.
aku pikir2 balik dan terbalik, aku mesti beli jugak, huhu.
tp nak mintak kat spe duit?
mula2, aku ingat aku nak buat bisnes jual lagu mcm aku buat taun lepas.
tp takde modal la pulak. hish!
ada je yg tak kena, huhu. :)
takpe2, aku mesti carik jln. aku pujuk mak aku la.
kot2 dpt, mana la tau kan? hehe. :D

erm, pikir2 balik, patutkah aku beli hadiah utk org tu?
aduyai! dilema btol la.
aaaahh! paperla, nanti aku pikir balik nak bg ke tak.
hehe..

kalo beli, nak beli hadiah apa pulak ye?
dilema lg, haha!
nak bg botol kicap, tak sesuai lak.
nak bg pen, murah sngt lak, haha!
dilema melanda :)
takyah bg r mcmni. hehe.

lalala, paperla.
tengok la mcmana.
hish! mcm2 btol la.
haha! dah la, mls aku merepek panjang2, nanti terkeluar dr format lak, haha!
ok2, bye! :)

Tuesday, September 16, 2008

apabenda ni?

yaaaa!
apabenda ni ek? blog ya? haha! ok2..
bru nak berjinak2 dgn bnda ni..
hehe..
aku buat ni pon sje2 aje, borink lor..
buka komp asyik on9 aje, baek kita blogging, hehe :)
lalala, apa ye?
ya. ya. aku nak kenalkan diri aku le.
nama Ahmad Fahim.
skul di smk tj2.
umo 16 taun, tp dah tua ke tu? hehe, paperla :D
gler2 ckit, tapi biasa la tu..
aku ni tak hensem dan tidak hot spt kamu..
tp ada org panggil aku gedik? asl? aku pon tak tau, hehe..
tp aku terima jela, spe ckp? yaa, spe lg..
phm2 sendiri la ye!
ye3, paperla, wekkk! haha!


ok la, otak aku dah blur lor..
tak tau nak tulis apa.
hee, ok la.
blah dulu, nanti aku post lg.
hehe, bye! gudnite! :)